Garantie si conformitate

1. CONDITII GENERALE DE GARANTIE

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu OG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008.

Solicitarea garantiei se face in scris prin email, posta sau completarea formularului de solicitare garantie din contul de client de pe site.

In cadrul solicitarii clientul trebuie sa precizeze numele persoanei sau denumirea firmei catre care s-a facut vanzarea si numarul si data facturii emise catre acesta.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie.

In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

2. OBLIGATIILE FURNIZORULUI

Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul General Intervas SRL prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect.

Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea General Intervas SRL, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Fan Courier/Urgent Curier.

Termenul de garantie decurge din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala, iar solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a predat produsul vanzatorului pe baza unui document de predare-preluare.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

In cazul certificatelor de garantie emise de producator/importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificat. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Pentru acordarea garantiei este necesar a se pastra certificatul de garantie in original.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin: depanarea/reparatia produsului; inlocuirea partiala sau integrala a produsului; inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model; returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;

3. PIERDEREA GARANTIEI

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

-s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;

-sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;

-produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente arse sau plesnite, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare -necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;

-utilizarea produsului in mod fortat/excesiv pentru perioade lungi de timp sau in conditii de mediu improprii.

4. CONDITII SPECIFICE DE NEACORDARE/EXCEPTARE GARANTIE

Pentru uzura avansata prematura a sculelor electrice nu se acorda garantie, beneficiarul va trebui sa-si ia masuri de utilizare normala a acestor dispozitive (de exemplu: fara lovirea cu corpuri ascutite sau contondente, etc).

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produsele care nu respecta termenii si conditiile de acordare a garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).